Mirma Grafisk form

Audika Hörselklinik

Uppdragsgivare: Audika Hörselklinik

Våren 2015 började jag tillsammans med Sara Sandin (Mirma) att jobba med Audionomerna/Hörsam AB. Första september 2016 förvärvades även Avesina och de tre bolagen bildade Audika. Sedan dess har vi varit med och utvecklat ett nytt koncept för hur Audika ska profilera sig i Sverige. Vi har tagit fram bl. a. annonser, tunnelbanereklam, ljusskyltar och kampanjmaterial för deras kliniker. Arbetsgruppen består av Sara Sandin (Mirma), Anette Erlander (CMYK) samt Anna Michélsen. Fotograf är Pernille Tofte.


Sara Sandin

Grafisk formgivare

Mobil: 070-483 23 02
Epost: sara@mirma.se
Webbplats: http://www.mirma.se


Mirma
Det är jag som är Mirma. Min farmor Irma (som alltid kallades Mor Irma) är inspirationskällan till namnet. Förutom samma födelsedag, delade vi mycket annat, bland annat tursiffran 13 och intresset för färg och form.

2010 startade jag Mirma men jag har jobbat med reklam och marknadsföring på större och mindre byråer sedan 1989. Jag jobbar med det mesta inom grafisk form. Jag gör allt ifrån annonser, skyltar och tunnelbanereklam till displayer, halvpallar och mässmaterial.

Ett bra nätverk är a och o
Vid stora projekt kan jag snabbt bilda en arbetsgrupp anpassad efter det specifika uppdraget med hjälp av ett väl fungerande nätverk. Några av de jag jobbar mest med idag har jag samarbetat med i olika konstellationer i 20 år.

Välkommen till Mirma!

PÅ GÅNG

Supersmarta plasthättor!

2014 fick jag uppdraget att designa nya förpackningar till de supersmarta plasthättorna – eazycover, tillverkade av företaget eazpac. Nu har vi uppdaterat askarna på franska, tyska och även en 6-språkig variant. De säljs på flera ställen i Sverige och nu även utomlands. Håll utkik i butiken – de är väl värda att prova. Snabbt. Enkelt. Hygieniskt.

Uppdraget fick jag via Anna Resare Michélsen på Michélsen Kommunikation.

Vill du läsa mer om eazycover?